wtorek, 28 lutego 2012

Pierwszy post :)

Witam serdecznie :)
Prowadzę już jeden blog, gdzie pokazuję to co szyję, bo to jest moim głównym hobby. Kiedy jednak przyniosłam do domu drugą barbie i pokazałam ją na blogu jedna z obserwatorek napisała:

Incognito "Klinika Piękności u Aninkowo - drugie życie Barbi:, tak mi się nasunęło, co ty na to :)podziwiam Twoja cierpliwość i pasję w Tym co robisz, pozdrawiam gorąco:)"

Pomysł mi się spodobał, barbie też. Nie planuję wielkiej kolekcji ale stwierdziłam, że dla uporządkowania tych dwóch odmiennych pasji stworzę drugi blog. :)
Incognito   serdecznie dziękuję:) jesteś świetną dziewczyną, ściskam mocno :)

Moje barbie:
oraz dwie sztuki, których nazw nie znam

Posiadam też jedną głowę, która czeka na korpus :)
Głowa jest cudna, będzie śliczna barbie :)
Słowem zakończenia powiem, że odnawianie barbie jest dla mnie super przyjemne. Świetnie jest widzieć, że to co  robię przynosi efekty :)
pozdrawiam wszystkich, którzy tu zajrzą :)
buziaki!

10 komentarzy:

  1. Nazwa faktycznie jest świetna :)) Kochana pozdrawiam serdecznie na dniach naskrobię parę słów :))

    OdpowiedzUsuń
  2. :))Barbie zasłużyły nie tylko na nowe życie, ale i na swój własny blog, gdzie będą w centrum zainteresowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwa klinika piękności :) Nazwa świetna ! lale cudnie odnowione :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, to dla mnie zaszczyt i wyróżnienie,że raczyłaś skorzystać z wymyślonej przeze mnie nazwy ... życzę zatem, jak najwięcej pacjentek/ klientek ... uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super pomysl- juz nie moge sie doczekac na dalszy rozwoj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za pozdrowienia i odpozdrawiam :) Fajny pomysł z tym nowym blogiem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny pomysl na osobnego bloga. oczywiscie bede tu tez zagladac :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, wręcz genialny:) Niedawno cierpliwie rozczesywałam zmierzwione włosy takiej jednej Barbie, udało mi się je ujarzmić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieznana Barbie z headmoldem super star to Barbie Lovin Music 1985.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspominałam Ci już, że miałabym coś na włosy...
    http://druterele.blogspot.com/p/imis.html
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń