niedziela, 13 stycznia 2013

Cara Ballerina 1976 raz jeszcze oraz słowo podsumowania :/

Witam serdecznie :)
Dziś Cara Ballerina gdyż zrobiłam jej nowe zdjęcia własnym aparatem. Odnalazłam jej fotografie i okazało się, że inaczej była uczesana. Powiedzmy, że teraz jest bardziej do siebie podobna. :)









Tak jak wcześniej pisałam nie ma sygnatury na głowie, nie wiem czy jest w pełni oryginalna. Szkoda, że nie ma też swojego obuwia. Byłoby fajnie.
Co do tego bloga i mojego kolekcjonowania barbie to na razie jest kiepsko. Ciąża bardzo mnie osłabiła, zapalenie płuc ogólnie ścięło z nóg. Nie mam jak pojechać do swojego SH :[ co bardzo bardzo jest dla mnie przykre.
Innej  drogi nabywania lalek nie posiadam, gdyż funduszy brak. Jednym słowem nie wiem czy pojawią się jakieś nowe egzemplarze i czy w ogóle. Pozostaje mi jedynie podziwiać Wasze wspaniałe nabytki :)

Serdecznie dziękuję za wyróżnienie od ANIOŁKOWA :) Dostałam go będąc w szpitalu,do tego posta zbierałam się bardzo długo także lepiej późno niż wcale.
Pozostaje mi na koniec życzyć Wam wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok 2013! :)
buziaki!!!!!

2 komentarze: